پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: طلاب با حفظ اصالت طلبگی و ارتقاء سطح تهذیبی خود می توانند در زمینه های مختلف موفق و الگوی جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در مراسم تودیع ومعارفه مدیرجدید مدرسه علمیه اسلام آباد غرب، با تبریک سالروزپیوند آسمانی امیرمومنان علی (ع) و حضرت زهرا(ع)، اظهار داشت: حوزه علمیه محل رشد و تربیت طلاب و روحانیونی است که ولایت مدارانه جامعه را در مسیر اسلام ناب قرار می دهند.

 وی با تاکید بر این که نقش حوزه های علمیه در جامعه بسیار اساسی و کلیدی بوده و باید این جایگاه تقویت گردد، ابراز داشت: طلاب با حفظ اصالت طلبگی و ارتقاء سطح تهذیبی خود می توانند در زمینه های مختلف موفق و الگوی جوانان باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر این که طلاب از ارتباط  صمیمی ونزدیک با اساتید حوزه غافل نشوند، افزود اساتید هم باید ارتباط صمیمانه ای با طلاب داشته باشند و در عرصه تحصیل علم و تهذیب راهنمای آنان باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی، تفکر و برنامه ریزی درست و صحیح را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزشی، تهذیبی و سایر برنامه های مدون ضروری است و مدیران مدارس باید با توجه به شرایط و اقتضای زمانی، نسبت به اجرای برنامه ها اشراف کامل داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha